HIHI ♥




Nah amik kau! Ni la rupe aku yg skrg, bru upload :)


New post new post! Wahhhhhhhhhhhhhhh! Sudah lain la muke saya, semua nye lain weyyy, yg pling ketare nk tau apa? Rambut aku la, ape lg en? HAHAHA! Dulu colour apa eh? lupe la doh, hmm dulu merah gelap, skrg,
merah terang waiiiiiiii! :P Dah mcm jantan dh aku tgk rupe aku ni ha, belum lg aku jejak Pavi kn? kang apa pulak org pndang aku, haih. Alahhhhhhhhhh, tk semestinye org yg luaran mcm mamarlia terbiar tp dia pun dh serupe mamarlia kn? ada jugak baik nye org tu, nmpk je jahat tp baik dripd kau la! Betol kn kn? Rmbut aku dh merah menyale, tp aku nk bwk style apa? Adehhhhh, confused hbes -.-' tp bg sesiapa yg tktau rmbut saya mcm mna, harap maklum ye, rmbut saya mohawk yg berwarna merah menyala mcm anak keling tk siap! HAHAHAH! Pelik kn? yelah, jarang kn perempuan suke buad mohawk, tp tkpe dh aku suke mcm ni, nk buad mcm mna. Mommy pun, bknnye tktau aku buad semua ni, dia tau okay! Haaaaaaa! msti korng nk tnya kn, knpe tkde photo? Sbb, aku malas nk snap snap ni, kalau ada mood je aku bru nk letak photo aku dkt sni, kalau tk aku mmg mlas, sbb saya mmg seorg yg pemalas :D

No comments: